RSS
niedziela, 28 listopada 2010
Zajęcia ARTYSTYCZNE 2 grudnia 2010r. i 9 grudnia 20140r.

Bardzo proszę przygotować:

kartkę formatu A3 czarną lub w ciemnym kolorze (brązowym, ciemnozielonym),

papier kolorowy (koniecznie kolory pomarańczowy i żółty),

papier biały, 

białe serwetki papierowe z ażurowym brzegiem (to nie jest obowiązkowe),

klej,

nożyczki,

miekki ołówek (np 2B lub 3B, 4B....).

21:23, anetta41
Link Dodaj komentarz »
Plastyka 29 listopada 2010 r.

Na plastyce będziecie wykonywać albumy na wybrany temat. Pracę wykonujecie indywidualnie lub w 2 -3 osobowych  w grupach.

Tematy do wyboru:

1. Przewodnik po zabytkach starożytnego Egiptu.

2. Przewodnik po zabytkach Akropolu.

3. Najsłynniejsze zabytki starożytnego Rzymu.

 

 

21:14, anetta41
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 21 listopada 2010
Plastyka 22 listopada 2010 r.

Przypominam o zadaniu z 15 listopada 2010 r. Należało dokonać  analizy dzieła malarskiego według  schematu podanego na lekcji 8 listopada. SCHEMAT POWINNIŚCIE MIEĆ W ZESZYCIE.

Osoby które jeszcze nie prezentowały swojej analizy, będą miały okazje to uczynić 22 listopada.

Na lekcję 22 listopada przynosimy zeszyty i podręczniki.

17:40, anetta41
Link Dodaj komentarz »
sobota, 06 listopada 2010
Zajecia artystyczne 18 listopada

Przygotuj następujące materiały:

Kartkę z bloku technicznego lub tekturę o wymiarach 25 cm *25cm,

papier kolorowy,

papier gazetowy,

klej (najlepiej typu wikol, magiczny)

NOŻYCZNI.

 

22:39, anetta41
Link Dodaj komentarz »
Plastyka 8 listopada 2010 r.

Przypominam o zadaniu domowym!

Przygotuj na 8 listopada opis jednej rzeźby współczesnej.

Nazwiska twórców od XIXw. podawałam na ostatniej lekcji.

Opis powinien zawierać następujace informacje:

  • Imie i nazwisko rzeźbiarza,
  • Temat dzieła,
  • Rok (w którym dana rzeźba lub forma przestrzenna została utworzona,
  • Styl, w którym została wykonana,
  • Materiał/tworzywo z jakiego została wykonana,
  • miejsce aktualnej ekspozycji/ wystawienia
  • Krótki opis wyglądu ( rzeźba pełna lub relief, figuralna, dekoracyjna, mała, duża, monumentalna, realistyczna, ekspresyjna, statyczna, dynamiczna itp.)
  • co dana rzeźba przedstawia (np. sylwetki ludzi lub zwierząt, przedmioty lub inne obiekty), jest to portret, scena rodzajowa, religijna. A MOŻE TA RZEŹBA JEST SYMBOLICZNA I MA UKRYTE GŁĘBSZE ZNACZENIE - TREŚĆ.
  • Na zakończenie można wyrazić własne odczucia związane z odbiorem dzieła, zaczynając od słów: Sądzę, że.....,  Wydaje mi się, że.......

Na zajęcia przynieście zeszyt z zadaniem oraz podręcznik.

22:32, anetta41
Link Dodaj komentarz »